Betaling
Welke betalingsmogelijkheden heb ik?
Je kunt in onze webshop betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, Banconto, Paypal, International cards en Klarna.
Wanneer wordt het geld voor mijn bestelling afgeschreven?
We schrijven het geld pas van je rekening af nadat we het pakket naar je hebben verzonden.
Waarom staat er een gereserveerd bedrag op mijn kaart?
Als je een debitcard hebt, zoals Mastercard of Banconto, wordt het bedrag van je bestelling direct op je kaart gereserveerd. Zo is er zeker dekking op de kaart wanneer het bedrag wordt afgeschreven. In sommige gevallen kan de reservering blijven staan, zelfs als de bestelling is geannuleerd, maar deze wordt binnen 5 werkdagen vrijgegeven.
Dit is een normale procedure voor deze soorten kaarten, en daarom hebben wij geen controle over de reservering.
Hoe gebruik ik een cadeaubon of kortingscode?
Ben je de gelukkige bezitter van een cadeaubon of kortingscode voor Myextensions? Je kunt ze eenvoudig inwisselen door de code in te voeren bij het afrekenen.
Wanneer ontvang ik het geld voor mijn geretourneerde bestelling?
We verwerken retourzendingen elke werkdag en sturen je een e-mail zodra we je retour hebben verwerkt. Gewoonlijk heb je het geld binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Bij sommige kaarttypen kan het tot 30 werkdagen duren voordat het geld terugkomt. Dit is heel normaal voor dit soort kaarten en kan niet door ons worden aangepast.
Hoe kan ik de betaling opsplitsen?
Met Klarna kun je ervoor kiezen om de betaling in kleinere delen te splitsen. Alles wat je hoeft te doen, is Klarna selecteren als betaalmethode bij het plaatsen van je bestelling. Je wordt dan doorgestuurd naar de Klarna-betaalpagina. Je kunt meer over Klarna lezen verderop op deze pagina.
Jouw haar, jouw schoonheid, jouw keuze
Extensions moeten bij jou passen. Niet andersom.
Welke kleur, lengte, flexibiliteit of comfort je ook wenst, wij hebben een match voor jou.